27 Ağustos 2009 Perşembe

DORUK VE DENİZ BİZE GELDİLER...

Daha küçük olduğum için bahçede hiçbir çocukla oynayamıyorum arabamda oturup onların koşuşturmalarını seyrediyorum. Ama bugün dayım ve teyzem Doruk ve Denizi bize getirdi çok mutlu oldum. Doruk ve Denizle oyunlar oynadık.Aktivite masasının bana ait olduğunu göstermek için kafamı içine soktum :))) Deniz ve Doruk şaşırarak baktı bana.....Veee ben yemek olayından yine kaçamadım mama sandalyesindeki yerimi aldım Doruk ta izleyici olarak yerini aldı. Sonra dayımın fotoğraf makinesi kılıfını yürütüp bir güzel kemirdim.Ve anneme yakalandım .. Sonra annemi yere devirdim ve üstüne çıkıp onu kemirmeye başladım. Malum 3 tane dişim ağzımdaki yerini aldı dördüncüsü yolda... Anlayacağınız bugün güzel ve hareketli bir gündü. Keşke herzaman böyle olsa:(((

Hiç yorum yok: